سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولات غذایی اولکر ( Ulker )

اولکر ( Ülker ) که تاریخ آن به سال 1944 میلادی می رسد ، نام یک تولید کننده عمده مواد غذایی در ترکیه است . محصولات شرکت اولکر که یکی از محبوب ترین برند های ترکیه است ، به بیش از 110 کشور صادر می شود .
محصولات اصلی این شرکت عبارت اند از انواع بیسکوئیت ، کوکی ، کراکر ، شکلات و ... .
در طول سال های اولیه ، نام اولکر با کیفیت طعم و تغذیه سالم همراه بود . در سال های بعد اولکر مترادف با خاطرات شاد و ارزش های درونی اعتماد ، صداقت و علاقه بود . اولکر بخشی از زندگی روزمره بسیاری از خانواده ها بود و البته این اتصال به مصرف کنندگان به آرامی و به تدریج به دست آمد .
عشقی که مصرف کنندکان و جوامع به نام تجاری اولکر نشان می دهند یک پدیده منحصر به فرد است که این امر جز با ثبات کیفیت به دست نیامده است .
شروع کار کارخانه اولکر از تولید بیسکوئیت آغاز شده بود . اولین کارخانه اولکر ، اولین برند اولکر و اولین فروش اولکر از طریق بیسکوئیت ها بود .
بعد از آن محصول دیگری که اولکر به ارمغان آورد شکلات بود . محصولات خوشمزه اولکر خیلی زود نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کرد و در فاصله زمانی اندک به عنوان رهبر و پیشگام صنعت غذایی ترکیه شناخته شد .
امروزه اولکر دارای صدها برند زیر مجموعه است ، تا هرچه قوی تر بتواند در بازار حضور داشته باشد و به مصرف کنندگان خدمت کند . از جمله این برند های زیر مجموعه می توان به نام های هوبی ، هولی ، آلبنی ، مترو ، چیکولاتا ، کوکو استار ، گوفرت ، 9 کات تات ، چوکو کرم ، هانیمللر و ... اشاره کرد .
نام های تجاری اولکر هر یک وظیفه تولید محصول ویژه خود از جمله بیسکوئیت ، شکلات ، آبنبات ، آدامس ، روغن مایع ، محصولات لبنی ، نوشیدنی های گاز دار ، بستنی ، قهوه ، غذای کودک و ... در اختیار دارند .

 

محصولات غذایی اولکر ( Ülker )