سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شکلات بیسکوئیتی آلبنی ( Albeni )

شکلات بیسکوئیتی آلبنی ( Albeni ) محصولی از برند ترکیه ای اولکر ( Ülker ) است که آدمی را به یاد بیسکوئیت ها و شکلات های خوشمزه می اندازد .
شکلات بیسکوئیتی آلبنی ( Albeni ) با مغز کارامل و روکش شکلاتی است و اولکر ( Ülker ) بر خلاف سایر برندهای رقیب در این محصول هم از کرم کارامل و هم از بیسکوئیت استفاده کرده که باعت ایجاد طعمی متفاوت و جالب شده است .
در بسته بندی شکلات بیسکوئیتی آلبنی ( Albeni ) از روکش با رنگ ترکیبی زرد و قهوه ای استفاده شده است که این ترکیب رنگی بیشتر شبیه ترکیبات داخی شکلات می باشد .
قهوه ای همرنگ روکش شکلاتی ، زرد همرنگ کرم کارامل و زرد روشن همرنگ بیسکوئیت داخل شکلات .
اولکر ( Ülker ) در محصولات آلبنی ( Albeni ) خود سنگ تمام گذاشته است و همه چیز طعم و عطر فوق العاده ای دارد .
شیرینی شکلات به کار رفته کاملا اندازه ، کرم کارامل کاملا خوش طعم و در اندازه مناسب و بیسکوئیت نرم و خوشمزه ، ترکیب فوق العاده ای را به وجود آورده است .
شکلات بیسکوئیتی آلبنی ( Albeni ) به خاطر ترکیبات داخلش یک میان وعده کامل می باشد و برای رفع گرسنگی کاملا مناسب است .
شکلات بیسکوئیتی آلبنی ( Albeni ) برای مدرسه ، کار ، خانه و جاده کاملا مناسب است و از ضعف کردن و خستگی جلوگیری می کند .

نظر برخی مشتریان در مورد شکلات بیسکوئیتی آلبنی ( Albeni ) :
- به نظر من شکلات ترکیب خیلی خوبی داره . دل رو نمیزنه ، شکلات و بیسکوئیت هم سفت نیستند که دندون ها رو اذیت کنن . من خوردن این شکلات رو با شیر پیشنهاد میکنم .
- طعم خیلی دلچسبی داره . بیسکوئیت داخل مزه ای شبیه بیسکوئیت پتی بور داره اما خیلی خوش طعم تر و دلچسب تر . شکلات و بیسکوئیت اصلا به دندون ها نمی چسبند و بیسکوئیت انگار تو دهان آب میشه . به نظر من این محصول با شیر یا چای خوش طعم تر میشه .

 

شکلات بیسکوئیتی آلبنی ( Albeni )